Agila Company Information
Allmän information
Agila är ett kvalificerat bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar med läkarbemanning, sjuksköterskebemanning och socionombemanning. Med hjälp av vårt kunnande och marknadens skickligaste konsulter bistår vi våra kunder med resurser under perioder med vakanser i den ordinarie personalstyrkan. Vi löser våra kunders bemanningsbehov på både lång och kort sikt. Vårt breda utbud av konsulter möjliggör att vi med kort varsel kan lösa akuta bemanningsbehov.
Agilas huvudkontor finns i Stockholm men verksamheten är rikstäckande i både Sverige och Norge och vi har även kontor i Oslo och Karlskrona. Vi samarbetar idag med i stort sett alla Sveriges och Norges kommuner och landsting samt ett stort antal privata vårdgivare i båda länderna.
För oss på Agila kommer kvalitet alltid i första rummet vilket är en förutsättning för att vi ska kunna ta fullt ansvar för vår verksamhet. Kvalitet är vårt viktigaste ledord och det genomsyrar hela verksamheten. För oss innebär kvalitet att inte stanna upp och bli bekväma. Där det finns potential att utvecklas och bli bättre, ser vi till att göra det.
Vår kvalitetsmedvetenhet och strävan efter att vara en god samarbetspartner och arbetsgivare har också gett resultat. För allt fler är vi idag det självklara valet som arbetsgivare och bemanningsföretag gällande läkarbemanning, sjuksköterskebemanning och socionombemanning.
Tveka inte med att höra av dig till oss så berättar vi mer om vad vi har att erbjuda just dig!
Rosenlundsgatan 13 Stockholm
- Öppettider
-
Måndag:00:00 - 23:59Tisdag:00:00 - 23:59Onsdag:00:00 - 23:59Torsdag:00:00 - 23:59Fredag:00:00 - 23:59Lördag:00:00 - 23:59Söndag:00:00 - 23:59
- Parkering
- Företaget har en parkeringsplats.
- Telefonnummer
- +46841072500
- Linki
- Social Accounts
- Nyckelord
- bemanningsföretag
Agila Reviews & Ratings
How do you rate this company?
Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.