Fazer Company Information
Allmän information
Varmt välkommen till Fazers Sverige på Facebook! Här vill vi dela med oss av vår värld av smakupplevelser. Du som har en fråga kommer få svar så snart som möjligt under vardagar mellan klockan 9.00-17.00
De vanligaste frågorna vi får kan du läsa här och se om du hittar svar direkt: http://www.fazer.se/kontakt2/faq-article-page/
Produktreklamationer hanteras av konsumentkontakt: http://www.fazer.se/kontakt2/konsumentkontakt/
Är du intresserad av produktsponsring kan du läsa mer här: http://www.fazergroup.com/sv/foretagsansvar/sponsring-och-partnersamarbete/sponsring-i-sverige/
För diskussioner på Fazers Facebooksida gäller följande: vi har en vänlig och saklig ton mot varandra. Det inte är tillåtet att uttrycka sig nedlåtande eller kränkande mot en person eller grupp. Fazer förbehåller sig rätten att plocka bort stötande innehåll på vår sida. Fazer förbehåller sig rätten att radera kommentarer som misstänks utgöra s.k. SPAM-meddelanden. Fazer efterföljer alltid gällande lagstiftning samt de specifika regler som uppställs av Facebook.
Som besökare har du möjlighet att anmäla kommentarer för att upplysa Fazer om att det förekommer olämpliga inlägg på Facebook-sidan. Anmälan kan ske i direkt anslutning till inlägget. I annat fall går det bra att skicka en anmälan till se.kontakt@fazer.com
Nyheter och information om presskontakt återfinns i vår pressrum: http://news.cision.com/se/fazer-sverige
Lindhagensgatan 120 Stockholm
- Öppettider
-
Måndag:09:00 - 17:00Tisdag:09:00 - 17:00Onsdag:09:00 - 17:00Torsdag:09:00 - 17:00Fredag:09:00 - 17:00
- Parkering
- Företaget har en parkeringsplats.
- Telefonnummer
- +4684707200
- Linki
- Social Accounts
- Nyckelord
- huvudkontor
Fazer Reviews & Ratings
How do you rate this company?
Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.